Поширені запитання - FAQ

Що мені потрібно, щоб забронювати автомобіль на MyCar?

Щоб забронювати автомобіль на MyCar, ви повинні створити обліковий запис користувача на сервісі MyCar і пройти процес його верифікації у своєму кабінеті.
Верифікація включає в себе підтвердження вашої пошти, номеру телефону, а також водійського посвідчення.

Як тільки ми зрозуміємо, що усе в порядку та верифікуємо ваш аккаунт, ви зможете почати бронювати авто, яке вам довподоби!

Не хвилюйтесь, ви не пропустите цей момент, вам обов'язково прийде сповіщення!
 

Як мені здати моє авто в оренду?

Для того щоб здати ваше авто в оренду потрібно:

  • Створити аккаунт власника авто!

  • Додайте авто на платформу!
    - Для цього перейдіть до свого профілю
    - Знайдіть кнопку "Додати авто" і натисніть її
    - Після того пройдіть процес додавання авто.
    - Перевірте правильність введених даних та підтвердіть їх натиснувши кнопку внизу сторінки.
  • Дочекайтесь коли ваше авто буде верифіковано!
    - Після того як ви додасте авто, воно має пройти модерацію.
       Наші спеціалісти швидко перевірять правильність введених вами даних та підтвердять його, якщо все добре.
       Якщо ж виникнуть якісь питання, вам буде відправлена повторна верифікація вашого авто, де ви маєте виправити недоліки та відправити його на перевірку ще раз.
  • Як тільки авто пройде процес модерації - оберіть дані в календарі!
    - Усе що вам потрібно зробити це перейти на сторінку "Мої автомобілі" та заблокуйте дати на які ви не хочете здавати авто, а також оберіть час видачі та повернення авто.
    - Якщо ви не бажаєте виставляти час самостійно - просто поставте галочку "Доступно цілодобово".

  • Тепер ви зможете здавати своє авто в оренду!

    Вітаємо на MyCar!

Чому я маю реєструвати профіль?

Ви можете переглянути доступні авто навіть без реєстрації, але для повного доступу до функцій платформи радимо зареєструватись!

Коли користувач реєструється, це свідчить про його серйозність і чіткий намір орендувати авто.
Орендодавець може бути впевнений, що перед ним реальний клієнт з серйозними намірами, а не просто випадковий користувач, і що ця людина дійсно має необхідні документи, такі як посвідчення водія.

Ми також ретельно модеруємо авто і користувачів, щоб запобігти шахрайству, нечесній конкуренції та штучному накручуванню рейтингів.

Чому я маю додавати свої права?

Ваше водійське посвідчення нам необхідне лише для того, щоб переконатися, що ви маєте право керувати автомобілем.

Після додавання, ми перевіримо його через базу даних ДАІ. Якщо все гаразд, і ви дійсно маєте законні права на водіння, ми успішно верифікуємо ваш профіль, і ви зможете бронювати авто!

Крім того, орендодавці також виграють від цього процесу – їм не доведеться витрачати час на користувачів, які не мають посвідчення або права керувати транспортом.

Чи затверджується оренда авто договором?

Звісно! Будь-яке бронювання підтверджується договором оренди автомобіля.

Після затвердження вашого бронювання, на вказану під час реєстрації електронну пошту буде надіслано лист із договором.
Хоча договір можна вважати легітимним без підписів через прийняття умов платформи, ми рекомендуємо підписати його – електронно чи звичайно. Перевірте правильність даних, роздрукуйте договір або підпишіть його через сервіси електронного підпису.

Зверніть увагу, що цей договір є рекомендаційим, і ви або орендодавець можете використовувати власний, якщо обидві сторони дають на це згоду. 

Чи потрібна мені власна страховка?

Будь-який орендодавець зобов'язаний завстрахувати власне авто на випадок ДТП.

Ми радимо вам перевіряти страхування авто, що ви хочете брати в оренду при зустрічі із орендодацем :)

Що станеться, якщо я потраплю в аварію?

Якщо трапиться ДТП, угон чи інший неприємний інцидент з машиною, одразу повідомте про це Власника.

Протягом 24 годин з моменту події треба буде передати йому документи з відповідних органів:

- Довідку про ДТП

- Довідку з поліції про угон

- Документи про інші інциденти

Інакше відповідати за збитки доведеться самостійно — а це не найкращий варіант :)

Як мені зв'язатись з орендарем або орендодавцем?

Після підтвердження вашого бронювання на сторінці вашого замовлення або ж на сторінці Моя Активність ви зможете перейти до чату із іншою стороною бронювання.

Ми рекомендуємо вести все спілкування саме через цей чат, оскільки це дозволить нам мати доступ до історії повідомлень, що може стати важливим у разі будь-яких порушень або неочікуваних ситуацій.

Яким чином відбувається оплата?

Орендар та Орендодавець можуть домовитися про спосіб оплати між собою, обравши будь-який варіант, що є зручним для обох сторін.

Як бути з договором оренди?

Звичайно, щоб орендар міг спокійно мандрувати по країні на вашому чудовому авто, йому потрібен договір оренди. Якщо ви вже професіонал у цьому бізнесі, напевно, у вас є свій перевірений договір, який вже пройшов не одну поїздку.

Але якщо ви тільки на початку цього шляху, ми зробили все просто. Після підтвердження бронювання вам і орендарю надійде копія нашого стандартного договору. У ньому є все важливе: дані про автомобіль, тривалість поїздки та її вартість. Це рекомендований договір, складений відповідно до всіх правил і законів.

Хоча договір можна вважати легітимним без підписів через прийняття умов платформи, ми рекомендуємо підписати його – електронно чи звичайно. Перевірте правильність даних, роздрукуйте договір або підпишіть його через сервіси електронного підпису. Це додасть спокою під час зустрічі з поліцією чи в інших ситуаціях — наявність паперового документа завжди надійніша.

Поки що підписаний паперовий договір сприймається з більшою серйозністю, але хто знає, можливо, незабаром всі важливі папери залишаться тільки в смартфоні.